Mirthe in Australië, spannend spannend! - Reisverslagen van Mirthe Schuurkamp - WaarBenJij.nu Mirthe in Australië, spannend spannend! - Reisverslagen van Mirthe Schuurkamp - WaarBenJij.nu
Mirthe in Australië, spannend spannend!

Aankomend jaar ga ik in mijn eentje op reis naar Australië. Tijdens mijn verblijf in Australië wil ik proberen zo veel mogelijk te ontdekken. Natuurlijk kost zo'n reis nogal veel money, dus ik ga proberen dit te financieren met verschillende baantjes. Ik hoop heel veel leuke nieuwe mensen te ontmoeten waar ik super tijd mee ga hebben.

Via deze blog houd ik jullie up-to-date over mijn avonturen, de leuke en ook de wat minder leuke. Ik kijk er naar uit om jullie berichtjes te lezen vanuit het o zo zonnige Australië!

Heel veel liefs,

Mirthe

Recente Reisverslagen:

05 April 2015

Ultimate OZ
Mirthe

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3051

Voorgaande reizen:

26 Maart 2015 - 26 Maart 2016

Mirthe in Australië, spannend spannend!

Landen bezocht: